EKKLESIA - G - detalii

o unealtă valoroasă pentru pastori și secretari, un ajutor în slujirea unei biserici administrată eficient

Preț: 550 de lei

 

Sunteți deja utilizator EKKLESIA și doriți să faceți upgrade la ultima versiune a aplicatiei? Click aici!

EKKLESIA - G versiunea 3.01, cu facilități de evidență a grupelor

Aplicația dispune de un set puternic și flexibil de situații statistice și rapoarte despre membri și familii, module pentru evidența vizitelor pastorale, pentru evidența foștilor membri, și de un set bogat de documente standard predefinite.

Pe lângă aceste functii, aplicația oferă posibilitatea unei evidențe eficiente a diverselor tipuri de grupe din biserică și a componenței acestora, generând rapoarte extrem de utile și bine structurate.

Versiunea 3.01, oferă o serie de facilități suplimentare, cum ar fi:

  • suport pentru Open Office - aceasta versiune poate fi folosită fara a avea instalata suita Microsoft Office! Ea utilizeaza suita Open office care este gratuita!
  • evidența complexă a vizitatorilor și aparținătorilor cu posibilitatea integrării acestora în grupele din biserică
  • generarea automată a unui director de membri (un fel de carte de telefon a membrilor bisericii, dar care conține mai multe informații și care poate fi tipărită sau distribuită în format electronic)
  • un număr sporit de câmpuri pentru numerele de telefon
  • manualul electronic în format PDF - acum cu un singur click ajungeți de la cuprins la pagina care vă interesează!

Ce oferă aplicațiile din seria EKKLESIA?
click pentru a vedea imaginea mãritã

Un modul de introducere și consultare a datelor despre membri cu informații ca:

  • vârsta și informații de contact
  • situația încadrării în muncă, locul de muncă, meserii și limbi străine cunoscute, informații despre locuință
  • familie (soț, soție, copii)
click aici pentru a vedea imaginea mãritã
  • situația membrală, activități și funcții în biserică, din ce grupe organizate în biserică face parte
  • observații și informați privitoare la vizitele pastorale

Acest modul poate genera documente completate automat: diverse tipuri de adeverințe, fișa de membru sau fișa familiei.

click pentru a vedea imaginea mãritã Un modul de gestionare a informațiilor despre biserică - permite personalizarea aplicației și a documentelor genrate de aplicație, introducerea informațiilor de contact precum și alte date despre biserică, cum ar fi numele și informațiile de contact ale pastorilor, componența comitetului de conducere, ale diaconilor și/sau prezbiterilor și chiar și a istoricului bisericii.
click pentru a vedea imaginea mãritã

Evidența vizitării membrilor bisericii - este un modul care

  • memorează datele ultimelor trei vizite, permițând înscrierea de observații și solicitări de rugăciune din partea membrilor vizitați.
  • generează diverse liste și situații statistice cu privire la vizitarea membrilor și la solicitările de rugăciune.
click pentru a vedea imaginea mãritã

Generator de liste, situații și rapoarte

  • statistica generală a membrilor
  • lista tuturor membrilor și liste de membri selectați după o gamă largă de criterii
  • liste, situații și statistici privitoare la copiii din biserică
click pentru a vedea imaginea mãritã

Un modul de proiecte speciale

  • evidența diverselor grupe din biserică
  • liste ale membrilor a căror zi de naștere este cuprinsă într-un anumit interval
click pentru a vedea imaginea mãritã

Un modul de corespondență

  • imprimarea pe plicuri de diverse dimensiuni a numelui și adresei membrilor
  • posibilitatea selecției după diverse criterii a membrilor destinatari ai corespondenței
click pentru a vedea imaginea mãritã

Evidența foștilor membri

  • informațiile despre membrii scoși din evidență sunt păstrate și pot fi consultate, existând posibilittaea reînscrierii în evidențe.
clcik pentru a vedea imaginea mãritã

Un panou central de control a aplicației, de unde se pot accesa printr-un singur click fiecare din modulele aplicației.
Pe lângă modulele prezentate mai sus, panoul central oferă acces la o bibliotecă de documente standard, specifice activității de secretariat precum și la un modul de evidență a membrilor cu situația neclară, care permite înregistrarea unor informații minimale cu privire la persoane a căror situație membrală nu este clară având posibilitatea de automatizare a corespondenței cu acestea.



Pe ce computer poate funcționa?
  • Aplicația EKKLESIA poate rula pe orice computer aflat azi în funcțiune, chiar și pe cele cu procesoare mai lente. Aplicația nu necesită mult spațiu pe hard-disk, dar este nevoie ca pe hard-disk să existe două partiții (C și D).
  • Sistemele de operare sub care funcționează EKKLESIA: Windows 7, Windows 10.
  • Pe computer trebuie să fie instalate programele Microsoft Word și Microsoft Access (kitul de instalare și licența de uitilizare a acestora nu suntcuprinse în prețul pachetelor EKKLESIA)
  • Computerul trebuie să aibă setările de la Regional Settings pe Romania

Ce conține un pachet virtual (se expediaza prin Internet) EKKLESIA?
  • Kitul de instalare, manualul aplicației în format PDF și programul AdobeReader 8.0.
  • Manualul aplicației in format PDF: contine instrucțiunile de instalare și utilizare, prezentate în detaliu, la un nivel care le face accesibile oricărui utilizator.
  • Tot în manualul aplicației veți găsi sfaturi cu privire la siguranța datelor, la restaurarea aplicației și a datelor în cazul unei pierderi accidentale, câteva anexe utile și un set complet de proceduri de urmat în cadrul activității de secretariat pentru a putea beneficia de o bază de date bine administrată și cu informații la zi.

Cum se poate comanda un pachet EKKLESIA?
 
  • o puteți face chiar acum:
  • telefonic: ne puteți suna la numărul 0730 409 613.

Cum primiți aplicația?

  • În termen de cateva ore de la plasarea comenzii, primiti un e-mail cu un link de unde se poate face download la kitul de instalare, la manualul de utilizare, precum si instructiuni pentru instalarea aplicatiei.